Son Dakika..
Yükleniyor...
29 Nisan 2014 Salı

Güllüce: ‘Adam asmayı oyuncağa çevirdiler’

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, Mısır'da 683 kişiye daha idam kararı verilmesiyle ilgili şunları söyledi:

"Adam asmayı oyuncağa çevirdiler. Dünyada Müslümanlar için utanılacak bir hadisedir. Lanetliyorum, kınıyorum ayıplıyorum. Söyleyebileceğim her şeyi söylüyorum."

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, Türk-Arap Ülkeleri İşadamları Derneği'nin düzenlediği 1.Türk-Arap Yapı İnşaat Malzemeleri ve Teknolojileri Zirvesi'nin açılışına katıldı. Açılışta Mısır'da 683 kişiye daha idam kararı verilmesini değerlendiren Güllüce, şunları söyledi: "Sabah sabah canımızı sıkan Mısır olaylarını binlerce kere kınıyorum. Dünya insan haklarına, demokrasiye giderken idam makinesine dönmeye kalkan Mısır bizi üzmektedir bu kadar rezillik olmaz. Adam asmayı oyuncağa çevirdiler. Dünyada Müslümanlar için utanılacak bir hadisedir. Lanetliyorum, kınıyorum, ayıplıyorum. Söyleyebileceğim her şeyi söylüyorum. Demokrasi adına, insan hakları adına insanlık adına 'ayıp' diyorum."

ALİ GÖZETEN-CEREN ATMACA


Kaynak IHA : Güllüce: 'Adam asmayı oyuncağa çevirdiler'
Alıntı: Güllüce: 'Adam asmayı oyuncağa çevirdiler'

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved