Son Dakika..
Yükleniyor...
19 Şubat 2014 Çarşamba

Soyadı 'Güler' ama o hiç gülemedi

Tokat'ta bir apartman dairesinin bodrumunda yaşam mücadelesi veren 59 yaşındaki Bahatttin Güler, "Soyadım Güler ama ben hiç gülemedim" diyerek gözyaşı döktü.

Semarkant Mahallesi'nde bir apartmanın bodrumunda yaklaşık 6 aydır kalan Güler, elektriği, suyu, banyosu ve sobası olmayan yerde zor günler geçirdiğini kaydetti. Hiç evlenmediğini ve yakınlarından umudunu kestiğini ifade eden Güler, günü birlik işlerde çalıştığını söyledi. Çevredeki esnaf ve vatandaşların yardımını yanı sıra Aşevi'nden yemek alarak hayatta kalmaya çalıştığını ifade eden Güler, Valilik Sosyal Yardımlaşma Vakfı'ndan da yardım aldığını belirterek, "Soyadım Güler ama ben hiç gülemedim" dedi.

Huzurevine gitmek istemediğini ve başını sokabilecek bir ev istediğini ifade eden Güler, "Öksüz büyüdüm, sahip çıkanım yok. Hiç evlenmedim. Burada akşamları soğuk havalarda battaniyelere sarılarak kendime konuşa konuşa uyumaya çalışıyorum" şeklinde konuştu.


Kaynak IHA : Soyadı 'Güler' ama o hiç gülemedi
Alıntı: Soyadı 'Güler' ama o hiç gülemedi

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved