Son Dakika..
Yükleniyor...
18 Şubat 2014 Salı

Her okul bir kültür sanat merkezi’

'Her Okul Bir Kültür Sanat Merkezi' projesi çerçevesinde eğitim ve öğretim etkinliğinin artırılması amacıyla Adıyaman İMKB İlköğretim Okulu Konferans Salonu'nun açılışı gerçekleştirildi.

Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğünce SODES'e sunulan 'Her Okul Bir Kültür Sanat Merkezi' projesi çerçevesinde eğitim ve öğretim etkinliğinin artırılması amacıyla Adıyaman İMKB İlköğretim Okulu Konferans Salonu'nun açılışı gerçekleştirildi.

Açılışa; Adıyaman Valisi Mahmut Demirtaş, İl Milli Eğitim Müdürü Seyfi Özkan, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Alagöz, Okul Müdürü Nevzat Yetkin, Okulun Öğretmenleri ve öğrenciler katıldı.SODES Projesi kapsamında iç donamını yapılan Adıyaman İMKB İlköğretim Okulu Konferans Salonu'nun hayırlı olmasını dileyerek açılış kurdelesi Adıyaman Valisi Mahmut Demirtaş tarafından kesildi.

Demirtaş, "2013 yılı SODES projeleri çerçevesinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Her Okul Bir Kültür Sanat Merkezi' projesi kapsamında eğitim-öğretimin etkinliğinin artırılması ve eğitime yönelik çalışmaların daha uygun fiziki ortamlarda gerçekleştirilmesi amacıyla ilimizde 6 lise ve 6 ilköğretim okulu konferans salonları olmak üzere toplam 12 eğitim kurumumuza 1450 adet konferans salonu koltuğu alınarak iç donanımı yapılıp, öğrencilerimizin istifadesine sunulmuştur. SODES Projesi kapsamında konferans salonları oluşturulan okullarımız ilimizin en kalabalık okulları olup, kültür, sanat ve spor alt yapısı ya hiç olmayan ya da yetersiz kalan okullardır. Bu salonlar eğitim bölgesindeki tüm okulların ortak kullanımına sunulacak olması etkin alanını daha da genişletmiş olacaktır" dedi.

2008 yılında hayat geçirilen SODES kapsamında ilimizde toplumun ihtiyaç duyduğu çok önemli projelerin hayata geçirildiğini kaydeden Vali Mahmut Demirtaş, "Bu proje ile toplumsal hayata katılmakta zorluklarla karşılaşan kesimler için yeni fırsatlar oluşturulmuş ve bu kesimin kendine olan güvenini artırarak, toplumsal yaşamın daha sağlıklı bir şekilde işlemesine yardımcı olmuştur. Özünde insan odaklı bir proje olan SODES kapsamında Adıyaman ilimizde 2008-2013 yıllarında toplam 467 proje hayata geçirilmiş ve bu projelere toplamda 41 milyon TL kaynak aktarılmıştır" şeklinde konuştu.Açılış sonrası SODES kapsamında iç donanımı yapılan İMKB İlköğretim Okulu Konferans Salonu'nu da gezen Vali Mahmut Demirtaş, daha sonra öğretmen ve öğrencilerle sohbet ederek fotoğraf çektirdi.


Kaynak IHA : Her okul bir kültür sanat merkezi'
Alıntı: Her okul bir kültür sanat merkezi'

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved