Son Dakika..
Yükleniyor...
18 Şubat 2014 Salı

Okul servis şoförlerine eğitim semineri

Taşımalı İlköğretim Yönetmeliği kapsamında Batman genelinde faaliyet gösteren okul servis şoförlerine eğitim semineri verildi.

Yeni Kültür Merkezi konferans salonunda gerçekleşen seminere Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Şirin Temiz, Batman genelinde faaliyet gösteren okul servis şoförleri ile taşımalı eğitim yapan servis şoförleri katıldı. Daha önce taşımalı eğitimle ilgili yaşanan sıkıntıları gidermeye yönelik şoförlere gerekli uyarılar yapıldı. Yapılan açılış konuşmasının ardından rehber öğretmenler tarafından katılımcılara, halkla ilişkiler, madde bağımlılığı ve zararları konuları sinevizyon gösterisi eşliğinde anlatıldı. Yaklaşık 2 saat süren eğitimde katılımcılara konuyla ilgili broşürler dağıtıldı.

MEHMET ŞÜKRÜ YILDIRIM
BATMAN


Kaynak IHA : Okul servis şoförlerine eğitim semineri
Alıntı: Okul servis şoförlerine eğitim semineri

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved