Son Dakika..
Yükleniyor...
6 Şubat 2014 Perşembe

İstanbul'da Kütahya tanıtım günleri

İstanbul Torium AVM'de Vali Şerif Yılmaz'ın katılımlarıyla Kütahya tanıtım günleri başladı.




Kütahya Tanıtım Vakfı (KÜTAV) organizasyonu ile gerçekleştirilen Kütahya Tanıtım Günleri, "Sanatla dolu bir şehrin kültürünü İstanbul'da yaşamak" ana temasıyla, İstanbul Torium AVM'de Vali Şerif Yılmaz'ın katılımlarıyla başladı.
Kütahya'nın isim yapmış çinicileri, el sanatları ustaları, ressamları, yazarları, ebru ve hat sanatçıları ile Kütahya'mızın sanatsal değerlerinin tanıtılacağı, yöresel kıyafetlerin sunulacağı, defile ve halk oyunları gösterilerinin yer alacağı etkinlikler, 9 Şubat Pazar gününe kadar sürecek.
Etkinlik açılışına Vali Şerif Yılmaz, KÜTAV Başkanı Adil Özkan, Torium AVM yöneticileri ile sanatçı ve davetliler katıldı.


HÜSEYİN EFE
KÜTAHYA


Kaynak İHA: İstanbul'da Kütahya tanıtım günleri



Alıntı: İstanbul'da Kütahya tanıtım günleri

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved