İTÜ'de pazarlama ve reklamcılık yarışmasına başvurular başladı
Türkiye'nin en aktif öğrenci kulüplerinden İTÜ İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından ilk kez düzenlenecek olan ADmind, pazar araştıması, proje yönetimi ve kreatif süreç olmak üzere 3 ana bölümden oluşuyor.
Casper ana sponsorluğunda gerçekleşecek yarışma, yarışmacıların kişisel ve akademik eğitimlerle edindiği bilgileri uygulamaya dökebilme, stres yönetimi, kaynakları verimli kullanma ve yönetsel süreçlerde ileriye dönük aldıkları kararların etkinliği gibi yetkinlikleri ölçmeyi amaçlıyor.
Lisans ve lisans üstü öğrencilerinin 3'er kişilik ekiplerle katılabildiği yarışmada bölüm kısıtlaması bulunmamaktadır. İnternet üzerinden yapılan ön eleme sonucu ilk 32'ye giren takımların yarışabileceği ADmind'da ödüller şu şekilde:
"1. Takıma; 5000 TL + Yurt dışı dil eğitimi
2. Takıma; Casper VIA Akıllı Telefon + Yurt dışı dil eğitimi
3. Takıma; Casper VIA Tablet + Yurt dışı dil eğitimi".
19 Ocak 2014 tarihine kadar başvuruları devam edecek yarışmaya http://www.ituadmind.com adresinden başvurulabiliyor.
İSTANBUL
Alıntı: İTÜ'de pazarlama ve reklamcılık yarışmasına başvurular başladı
Bursa Güvenlik Sistemleri
0 yorum:
Yorum Gönder