Son Dakika..
Yükleniyor...
20 Aralık 2013 Cuma

Eğitim Zirvesi Protokolünden Büyükşehire Ziyaret

- Büyükşehir Belediyesi, Milli Eğitim Bakanlığı, Uludağ Üniversitesi ve Türkiye Özel Okullar Birliği Derneği'nin koordinasyonuyla Bursa'da gerçekleştirilen Bursa Eğitim Zirvesi'nin katılımcıları, öğretmen-öğrenci ilişkilerini düzenlemeyi ve geliştirmeyi hedefleyen zirveye katkıları dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür ziyaretinde bulundu.


Bursa Eğitim Zirvesi Koordinatörü Nimet Atabek ve beraberindeki öğretmenler, Heykel'deki tarihi başkanlık binası meclis salonunda Genel Sekreter Yardımcısı Necmettin Şenocak tarafından ağırlandı. Ziyarette konuşan Bursa Eğitim Zirvesi Koordinatörü, Özel Tunçsiper Anadolu ve Fen Lisesi Müdürü Nimet Atabek, Öğrenci Merkezli Öğrenme, Günlük Yaşamda Uygulama, Teknolojiyi Entegre Etme ve YGS-LYS Tabanlı Öğrenme-Ölçme Değerlendirme şeklinde 4 temayı esas alan zirvenin öğrenme alanında modeller geliştirilmesini, geliştirilen modellerin uygulanmasını ve uygulamaların uluslararası boyutta paylaşılmasını hedef aldığını söyledi. Atabek, Bursa'yı ulusal anlamda model il haline getirecek zirveye sağladığı katkılar nedeniyle Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.


Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Necmettin Şenocak ise, Büyükşehir Belediyesi'nin ekonomiye, sosyal ve eğitim hayatına katkıda bulunan her organizasyona destek verdiğini, destek vermeye de devam edeceğini açıkladı. Son 4 yılda 35 okula spor salonu yaptıklarını ve 100 okula daha bu salonları kazandırmak için çalıştıklarını, eğitim-öğretim yılının başında ihtiyaç sahibi 20 bin öğrenciye malzeme yardımında bulunduklarını hatırlatan Şenocak, "Bunlar eğitimin yanında olduğumuzu gösteren temel işlerdir. Ama biz bununla yetinmiyor, eğitim ve öğretim hayatının tamamen Büyükşehir'e bırakılmasını istiyoruz. Var olan problemlerin öğretmenlerimizle ve paydaşlarla birlikte yerinde çözülmesini arzuluyoruz." dedi.




Kaynak: Eğitim Zirvesi Protokolünden Büyükşehire Ziyaret

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved