Son Dakika..
Yükleniyor...
20 Aralık 2013 Cuma

Göreve başladıktan sonra yeni Emniyet Müdürü Selami Altınok'tan görevi ile ilgili açıklama



Gece geç saatlerine kadar makamında kalan ve İstanbul valisi Hüseyin Avni Mutlu'yu makamında ağırlayan İstanbul Emniyet Müdürü Selami Altınok emniyet çıkışında basın mensuplarına yeni göreviyle ilgili ilk defa konuştu. Yeni emniyet müdürü Selami Altınok yaptığı açıklamada ''Böyle bir görev tebliğ edildi. İnşallah Allah utandırmaz. Başarılı olmaya çalışacağız. İstanbul halkının huzurunu, güvenini, mutluluğunu sağlamaya gayret edeceğiz. Gayemiz, amacımız bu. İstanbul Türkiye'nin tabi göz bebeği bir şehir. Burada görev yapmaktan mutluluk duyuyorum. '' dedi.



Öte yandan bir gazetecinin sorusu üzerine Altınok şunları kaydetti; '' Yok hiçbir gelişme yok. Brifing aldım arkadaşlarımdan. Tanımaya çalışıyorum. Farklı bir teşkilat, benim bugüne kadar içinde çalışmış olmama rağmen. Birebir fazla ilgilenmediğim bir teşkilat. Öğrenmeye gayret ediyorum. ''

Soruşturmanın süreci ile ilgili bir soruya ise çiçeği burnunda yeni emniyet müdürü Altınok '' O konuda herhangi bir açıklama yapmak şuanda çok uygun değil diye düşünüyorum.'' dedi.

Yeni emniyet müdürü Selami Altınok makam aracıyla emniyetten ayrıldı.



HABER : İLYAS KAÇAR





Kaynak: Göreve başladıktan sonra yeni Emniyet Müdürü Selami Altınok'tan görevi ile ilgili açıklama

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved