Son Dakika..
Yükleniyor...
16 Mart 2013 Cumartesi

Karşılıksız link takası ve reklam fırsatı!

Sitemizin henüz yeni olması nedeniyle karşılıksız link takası fırsatı sunuyoruz sizlere. Sitemizde günlük en az 200 kişiyi ağırlıyoruz. Neden böyle birşey yapıyoruz bilmiyorum :D Çok iyi niyetli bir insanım ben sanırım. Yapmanız gereken tek şey yorum bölümüne sitenizin adını ve bağlantısını yazmaktır.

Örnek: Speakex - speakex.blogspot.com

Fakat dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Siteniz boş olmasın. En az 10 kayıt bulunsun yeter.

Ayrıca sağdaki 125x125 reklam alanına karşılık link takası yapıyoruz. Şöyle oluyor: siz benim linkimi ekliyorsunuz ben sizin bannerinizi ekliyorum ve siz linkimi kaldırmadığınız sürece o bannerde ordan kalkmıyor.   Yandex.Metrica'nın bana verdiği bağlantı haritasına göre şuan sağ tarafta bulunan 125x125'lik reklama tıklanma sayısı gayet fazla. Link takasındaki siteler içinde aynı durum söz konusu :)

Bannerinizi ekletmek için yorum bölümüne sitenizin adını bağlantısını ve banner linkini koymanız yeterli.

Örnek: Speakex - speakex.blogspot.com - http://s1.directupload.net/images/130316/q6mom534.gif

ve yakın zamanda düzenleyeceğimiz bir çekilişle ücretli blogger ve wordpress temaları dağıtacağız. Takipte kalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved