Son Dakika..
Yükleniyor...
31 Mart 2013 Pazar

Eskişehir Harlem Shake

Her şey arkadaşımın Facebook'tan yolladığı davetle başladı. Sonra benide bi merak sardı, nasıl olacak diye merak ettim ve ilkide merak etmişim. :)
Bu kalabalık içinde kendimi bulamadım la. :D

Hiçte gidesim yoktu ama havaya baktım günlük güneşlik, arkadaşı aradım hadi Harlem Shake yapmaya gidelim dedim. Dünden hazırdı zaten, hemen gidelim dedi. Espark'a vardığımızda ilk Media Markt gezmek olur genellikle, o yüzden hemen çıktık yukarı biraz gezindikten sonra 'hadi aşağı inelim' dedim. İniş o iniş bi daha yukarı çıkmadık. Ortam mükemmel müzikler mükemmel daha ne olsun diyerek devam ettik. Saat yaklaştıkça alan dolmaya başladı 'Amba kalabalık oldu la' dedim kendi kendime. Bide arkada Skrillex-Bangarang çalıyordu zor tuttum kendimi çıldırmamak için. Saat geldiğinde de herkes şuursuzca Harlem Shake yaptı. :D 1-2 deneme yaptırdılar, İlkinde kimse çıldıramadı daha kimse alışamamıştı herhalde. İkinci denemede grubun yarısından çoğu yapmıştır. Üçüncü tekrarlayışımızda da bi reklam söylettirdiler bize 'Enerji Geliyorum Demez' diye. Söyledikten sonra da tüm grup şuursuzca Harlem Shake yaptık ve piston aşağı diyerek olay yerinden uzaklaştık. Eğlenceliydi evde oturmaktansa gittik Harlem Shake yaptık geldik. 

Etkinliğin sayfasında da 'Akşam haberlerde izlersiniz' yazmışlar haydi bakam göreceğiz inşallah.

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved