Son Dakika..
Yükleniyor...
29 Haziran 2014 Pazar

Gaziosmanpaşa'da sokak iftarları başladı

Gaziosmanpaşa Belediyesi'nin başlattığı ve bir gelenek haline gelen sokak iftarlarına start verildi.

Belediye Başkanı Hasan Tahsin Usta, "Dünyanın birçok ülkesinde bu imkanlardan mahrum olan topluluklar var. Onlar için de dua ediyoruz" dedi.

Gaziosmanpaşa Belediyesi sokak iftarlarının ilkini Barbaros Hayrettin Paşa Mahallesi 1073. Sokakta gerçekleştirdi. İlk olarak Gaziosmanpaşa'da düzenlenen sokak iftarları, tüm Türkiye'de bir gelenek haline geldi. 7 den 70'e binlerce kişiyi açık alanda iftar sofralarda buluşturan Ramazan etkinlikleri, ilçe halkı tarafından yoğun ilgi gördü.

Vatandaşlarla aynı sofrada iftar yapan Başkan Hasan Tahsin Usta, "Ramazan'ın tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diliyorum. Ramazan'ın ikinci akşamında birlikte iftar yapmayı bize nasip eden Cenab-ı Allah'a şükrediyorum. Bu kadar güzel bir toplulukla, bu kadar muhteşem bir kalabalıkla iftar yapmanın heyecanıyla sizlere şükranlarımı sunuyorum. Mübarek Ramazan ayımızın öncelikli olarak bölgemize, ilçemize, ülkemize ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Sevgiyle, hoşgörüyle ve kardeşlik anlayışı içerisinde sürmesini diliyorum. Dünyanın birçok ülkesinde bu imkanlardan mahrum olan topluluklar var. Onlar için de dua ediyoruz. Hepinize şimdiden hayırlı Ramazanlar, hayırlı bayramlar temenni ediyorum. Hayırlı iftarlar" şeklinde konuştu.

Sema gösterileri ve ilahiler eşliğinde on binlerce kişinin buluştuğu sokak iftarları, Gaziosmanpaşa'da Ramazan ayı boyunca devam edecek.

ABBAS RAMAZANOĞLU


Kaynak IHA : Gaziosmanpaşa'da sokak iftarları başladı
Alıntı: Gaziosmanpaşa'da sokak iftarları başladı

Bursa Güvenlik Sistemleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved