Son Dakika..
Yükleniyor...
6 Haziran 2012 Çarşamba

Blog Yazarlığı ve Futbol


Başlıkta futbol kelimesi geçse de futbol ile aramın olmadığını ve takım dahi tutmadığımı belirtmek isterim. Başlık biraz garip gelebilir. Neden bahsettiğimi anlatayım.

Bugün internette gezinirken, ziyaret ettiğim bloglar arasından iki tanesinde Galatasaray'ın amblemini gördüm. Fareyi üzerine götürünce de takımın marşı çalışıyor. Buraya kadar her şey normal. 

Fakat bence blog yazarları, tuttukları takımı herkese gösterecek şekilde, hatta insanın gözüne soka soka bloglarına eklemelerini doğru bulmuyorum.

Futbol deyince “rakip takımın taraftarlarının kafasını gözünü yarmak vs” gibi şeyler geliyor benim aklıma. En azından benim televizyonlarda gördüğüm şeyler bunlar. 

Futbol çok hassas bir konu. Bizim ülkemizde de bir tutku. Hal böyleyken, Galatasaray taraftarı, bloguna bu armayı görünür bir şekilde yerleştirdiğinde, diğer takımların taraftarları bu blogu takip edecekler mi?. Ben pek zannetmiyorum.

Blog yazarı, her kesime hitap etmeli ve eğer amaç buysa daha ince düşünmek gerekiyor. Aranızdan bu yazıyı okuyup "Benim başka takımları tutan arkadaşlarım var ve onların bloglarını takip ediyorum" diye düşünenleriniz olacaktır. Eğer açtığınız blog, futbol ile ilgili değilse, tuttuğunuz takımın armasını siteye koymanın size getirisi, hemen çıkma oranının artması olacaktır. Hangi blog yazarı bunu ister ki? 

0 yorum:

Yorum Gönder

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Bursa Güncel Haber Merkezi All Right Reserved